Dążąc do podnoszenia jakości świadczonych usług przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach prosimy o anonimowe udzielenia informacji na temat stopnia zadowolenia Pani/Pana ze sposobu obsługi oraz spełnienia wymagań i oczekiwań Klienta przez pracowników Urzędu.
Poniżej lista wszystkich Wydziałów i Zespołów Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.
Jak ocenia Pani/Pan sposób załatwienia sprawy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach (1-najniższa ocena, 5-najwyższa ocena).
Czy zostali Państwo powiadomieni o przewidywanym terminie załatwienia sprawy
Czy sprawę załatwiono w zdeklarowanym terminie
Jak ocenia Pani/Pan kompetencję i fachowość pracowników tut. Urzędu
Jak ocenia Pani/Pan kulturę osobistą pracowników tut. Urzędu
Pani/Pana potrzeby, oczekiwania i uwagi w zakresie obsługi Klientów ze strony tut. Urzędu